Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Przejdź do treściPrzejdź do konspektu Logo portalu deklaracja-dostepnosci.info Logowanie Rejestracja Monitor Generator v.2 Planer Walidator v.2 Quizy Blog Kod źródłowy Umieść poniższy kod źródłowy w ramach strony WWW dla której została przygotowana deklaracja dostępności. Kod źródłowy Deklaracji
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kończycach Wielkich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony http://spkw.hazlach.samorzady.pl.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Sekretariat Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kończycach Wielkich - mejlowo spkw@hazlach.pl lub telefonicznie 338569388.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Budynek A posiada dwa wejścia główne do Przedszkola i Szkoły.
Wejściem głównym do Przedszkola można dostać się po schodach na parter, gdzie znajdują się dwa oddziały przedszkolne, a następnie klatką schodową na pierwsze piętro gdzie znajdują się kolejne dwa oddziały przedszkolne.
Wejściem głównym do Szkoły Podstawowej od strony placu zabaw można dostać się na parter gdzie znajduje się szatnia uczniów, a następnie klatką schodową na pierwsze i drugie piętro oraz poddasze.
Na pierwszym piętrze znajduje się jedna klasa Szkoły Podstawowej, kuchnia ze stołówką oraz sala gimnastyczna.
Na drugim piętrze znajdują się dwie klasy Szkoły Podstawowej, świetlica, gabinet logopedy i psychologa, archiwum oraz dyrekcja i administracja Zespołu.
Na poddaszu znajduje się biblioteka szkolna.
Brak dostępności do schodów, wind i toalet dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na klatkach schodowych zamontowane są tylko poręcze.
W budynku w sekretariacie na drugim piętrze znajduje się pętla indukcyjna przeznaczona dla osób słabosłyszących w celu poprawy informacji głosowych.
W budynku są oznaczenia w alfabecie Braille'a oraz oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych i słabowidzących.
Brak wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Budynek nie jest wyposażony w aplikację tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online,
ani nie został przeszkolony żaden pracownik z polskiego języka migowego.
Budynek B posiada dwa wejścia główne. Jednym wejściem głównym można się po schodach na parter, a następnie klatką schodową na pierwsze piętro. Drugim wejściem można się dostać po rampie dla osób niepełnosprawnych na parter. Przy drugim wejściu znajduje się domofon, przez który można połączyć się z sekretariatem zespołu lub obsługą budynku. Na parterze znajduje się jadalnia, biblioteka, sala gimnastyczna i szatnia uczniów.
Na parterze i pierwszym piętrze znajdują się klasy Szkoły Podstawowej.
Brak dostępności do schodów i wind dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Jest wyznaczona toaleta dla osób niepełnosprawnych, która znajduje się na parterze.
Na klatkach schodowych zamontowane są tylko poręcze.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych, platform oraz informacji głosowych. W budynku są oznaczenia w alfabecie Braille'a oraz oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych i słabowidzących.
Jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Budynek nie jest wyposażony w aplikację tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online
ani nie został przeszkolony żaden pracownik z polskiego języka migowego.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |